پیرو مطالب منتشر شده در خبرگزاری مهر در رابطه با بدقولی بن‌مانو و عدم پایبندی به تعهدات مالی به باشگاه پرسپولیس لازم است نکات زیر بیان گردد:

این اتفاق در حالی رخ داده که بن‌مانو علی رغم قطعی نبودن قرارداد فصل جاری و مشکلات متعدد باشگاه پرسپولیس و کارگزار، طبق تصویر پیوست، تعهد خود را به پرداخت مبلغ توافقی انجام داده است. در واقع قرارداد بن‌مانو در این شرایط متاثر از اختلافات میان کارگزار و باشگاه بوده و قطعا هیچ ربطی به تعهدات بن‌مانو نداشته و ندارد.

ذکر این نکته ضروری است که اساسا «بدقولی» از سمت کارگزار رسمی پرسپولیس صورت گرفته که در نیم فصل گذشته به تعهدات خود عمل نکرده و در بازی شهرآورد جام حذفی، فضای تبلیغاتی پشت پیراهن را که در اختیار بن‌مانو بوده، به دلیل پیشنهاد مالی بهتری، در اختیار برند دیگری قرار داد. و در این شرایط بن‌مانو به این نتیجه رسید که شکایت و پیگیری حقوقی این موضوع، نقض غرض اولیه، که همانا حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس است، خواهد بود. لذا از عمومی کردن و رسانه‌ای کردن این موضوع امتناع کرد و ضمن تقاضای رسمی از باشگاه و کارگزار ترجیح داد در جلسات مشترک به توافقی جداگانه دست یابند.

لازم به ذکر است که براساس ماده ۶ بند ۱۱ قانون مطبوعات؛ تمام رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند ملزم به انتشار جوابیه بن‌مانو هستند. شکایت و پیگیری حقوقی برای بن‌مانو محفوظ است.